23 september 2023

Dag 11: Ferreira - Melide

Deze morgen ontbeten in de alberge, en dan pas opgeruimd, nog even beeldbellen met thuis zodat Marieke me nog eens kan zien.

Daarna op stap, en vandaag is er niet echt veel speciaal te zien, maar zeker de eerst helft wel mooie paden. De tweede helft was redelijk veel op de weg stappen.
Misschien heb ik ook niet opgelet want ik heb zeker 5km gepraat met een kranige australische dame van 73. 

Na opklaren van de lucht was het heerlijk in het zonnetje lopen. Vandaag heb ik goed doorgestapt omdat ik niets gereserveerd heb, alles wat je kan boeken is vol. In tegenstelling met Berducedo had ik nu het eerste bed in de municipal in de plaats van het laatste, en deze namiddag zijn er nog heel veel bedden vrij. Het is dan ook een heel grote.

Ik heb dus veel tijd om iets te eten en wat te schilderen, en te genieten van het weer.

De volgende 2 dagen nog eens goed doorstappen en ik ben er.

1 opmerking:

  1. Dag Erik
    Hopelijk wegen de laatste km niet het zwaarst!
    Patrick

    BeantwoordenVerwijderen