24 september 2023

Dag 12: Melide - Salcesa

Vanmorgen opgestaan na een nacht niet zo goed slapen. Ik was al vroeg klaar en na wat treuzelen om 7:45 op weg. Nog even in het donker maar het werd al vlug licht.

De verhalen van de laatste 100 km op de Camino Frances vertellen over luidruchtige groepen, en 5 jaar geleden heb ik die inderdaad gezien, maar misschien was ik ze voor of zijn ze er vandaag niet. Het is zondag.

Ik had vandaag een 25 km voor de boeg en dat vlotte goed, tot even voorbij halfweg na een pauze. Terug op gang komen bleek wat moeilijker en voor het eerst wat last van de voetenw de laatste 10 km gingen wat moeizaam. 

Ik had bij het naderen van Santiago verwacht om wat meer op de weg te lopen, maar er waren heel wat mooie paden bij.

Morgen nog de laatste 27 km en dan ben ik er.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten