23 mei 2018

23/5 Arzúa - Santiago de Compostela

Aangekomen
Ik ben rond de middag aangekomen en heb dan zeker een uur zitten genieten van anderen die aankomen op het plein. Na een goede pint in goed gezelschap ben ik  mijn Compostela gaan halen. Na meer dan 2uur aanschuiven kon ik eindelijk mijn slaapplaats opzoeken om me wat op te frissen. Daarna vlug terug naar de Kathedraal voor de pelgrims mis met het beroemde wierrookvat dat dor de lucht vliegt, en dan nog fatsoenlijk eten want dat was er nog niet van gekomen.
m.a.w. veel tijd voor mijn blog vandaag.


De statistieken  van de dag:

Dag km totaal hoogtemeters
23/5 48 2409 780

2 opmerkingen:

  1. Dikke proficiat met deze fantastische prestatie Erik!
    Geniet nu maar een paar dagen met Mieke ter plaatse.
    François

    BeantwoordenVerwijderen