27 april 2018

Morgen vertrek ik.

Het wordt tijd dat ik kan vertrekken.
Niet dat het thuis niet meer goed is, maar de voorbereidingen zijn klaar en ik ben er zelf ook helemaal klaar voor. Ik betrapte me er vorige dinsdag al op dat ik tijdens het fietsen van Leuven naar huis niet het normale, nogal strakke tempo aanhield maar dat ik met mijn gedachten al weg was op de grote tocht.
Woensdag alles ingepakt op enkele kleinigheden na en gisteren nog eens alles nagekeken, gecheckt en gedubbelcheckt. Daarna alles terug netjes opgeborgen en proberen te onthouden waar alles in de fietstassen steekt.
Ook de route voor de eerste dagen heb ik nog eens een keer doorgenomen.
Het  is dus tijd dat ik kan vertrekken. Ik ben er klaar voor.

En morgen ochtend is het dan zover. Om 9 uur thuis vertrekken richting het Balanske. Daar zullen een aantal mensen me rond 10 uur officieel uitwijven. Als je zin hebt mag je gerust afkomen en ondertussen kennismaken met het Balanske en wat daar zoal te beleven is.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten