28 april 2018

28/4 eerste dag

Wat een drukte in het Balanske, en maar nauwelijks tegen iedereen iets kunnen zeggen. Voor de mensen die ik heb gemist, alvast mijn excuses. En dan plots alleen op weg...  

Het begon al goed met een miezerbui in Linden, dus regenjas aan. 10 min later terug regenjas uit, want het was al gestopt. De volgende 2 keer hadden ze me niet meer. De wolk leek niet al te groot, dus maar even wat druppeltjes vangen en zie je wel, na 10 minuten was het inderdaad terug droog.

In Herent  gingen mijn gedachten spontaan naar het Zavelhuis, een plaats waar in de toekomst een aantal jongeren kunnen samenwonen. Ze zullen ook wel een stukje meereizen, want ik denk dat ik met dat initiatief op de een of andere manier verbonden zal blijven. 

Na een aantal omleidingen om de F3 (fietsostrade) naar brussel, en enkel broodjes verorberd in het Warandepark, door het  Centrum richting Dilbeek en verder naar Denderleeuw. Van daar over het jaagpad van de Dender naar Ninove en dan nog even verder. 

Om naar mijn B&B te rijden moest ik het Denderdal uit, dus een soort Ronde van Vlaanderen helling op en allerlei kleine weggetjes door. En aan de poort van een huis naast een van die weggetje vond ik dit.


1 opmerking:

  1. Fantastisch dat je dit doet. Veel geluk onderweg. Groetjes Karel

    BeantwoordenVerwijderen